با کلیک بر روی 1+ ما را محبوب کنید
خیلی خیلی مهم...

اسلایدر

تاريخ : دو شنبه 25 فروردين 1393برچسب:, | 17:12 | نویسنده : معین کریمی

با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم و جاستی های گل

خدمت شما عرض کنم که بنده (مدیر وبلاگ) به علت نداشتن وقت کافی دیگر فرصت نمیکنم این وبلاگ را به روز کنم

تا کنون هرچه مطالب گذاشته ام امیدوارم راضی بوده باشید و لذت ببرید! پاسخگوی نظرات شما هستم ولی دیگر این وبلاگ به روز نمیشود اگر جواب خود را دیر دریافت کردید معذرت میخواهم چون وقت آنچنانی ندارم که پاسخگوی شما باشم

کسانی که دوست دارن با من در ارتباط باشند میتوانند از راه های زیز اقدام کنند

ایمیل های من :

Pcshop2013@yahoo.com

اینستاگرام :

www.instagram.com/moein.sg

فیسبوک :

www.facebook.com /moein.karimi.142?ref=tn_tnmn

دوستان از طریق نظردهی همین وبلاگ هم میتوانید با من در ارتباط باشید



- تراوین

نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت21:33---6 آبان 1393
نه ... نرووووووووووووووووhttp://loxblog.ir/images /smilies/smile%20(30).gif

دنیای یگانه ای
ساعت12:15---14 مرداد 1393
سلام خب چرا مدیر نمیگیری؟؟؟؟
پاسخ:سلام دوست عزیز همین سوال رو دوست دیگری پرسیده بود لطفا نظرهای قبلی رو مطالعه کنید


معصومه
ساعت15:53---20 تير 1393
اگه دیگه نمیای بهتره یه کسی که اعتماد داری بهش بدی به همون طرف ویا نویسنده بپزیر
پاسخ:سلام دوست عزیز مرسی از پیشنهادی که دادین ولی من دنبال شخصی هستم که تو وبلاگ نویسی حرفه ای باشه برای مثال با کدهای HTML آشنایی داشته باشه که بعضی جاها به درد میخوره یا موارد دیگه اگه کسی رو سراغ دارید به بنده معرفی کنید.


فقط یگانه
ساعت3:36---11 ارديبهشت 1393
دلمون واست تنگ شده حیف شد دیگه به روز نمیکنی

یگانه ای
ساعت12:39---31 فروردين 1393

واقعا مطالب خوبی دارید ولی حیف که دیگه به روز نمی کنید



just yeganeh
ساعت19:29---27 فروردين 1393
chera??? kheyli khob bod ke

ahmad
ساعت19:28---27 فروردين 1393
heyf hamishe sar mizadam akhe chera???

یگانه
ساعت17:15---25 فروردين 1393
دلمون واست تنگ میشه

nazi
ساعت17:14---25 فروردين 1393
آخه چراااااااا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • خرید از اینترنت
  • قالب بلاگفا